Wednesday, November 9, 2022

JOM BUKA AKAUN CDS DENGAN FY

 Assalamualaikum, Salam Sejahtera.


Haji Faizal Yusup @ FY di sini... 


Anda dah ada akaun CDS? Kalau dah ada dimana?


Harus diingat FY adalah remisier di Kenanga yang menjadi admin group saham FY. Jadi usahalah untuk buka akaun CDS di Kenanga bawah FY yer.


Apapun anda berada di tempat yang betul untuk belajar melabur saham di Bursa Malaysia sebagai alternatif pendapatan anda. 


Jangan risau FY dan team boleh kongsikan semua ilmu berkenaan saham kepada anda.


SEMINAR FZTH


Bagi pelabur zero anda disarankan untuk menyertai seminar saham yang lengkap lagi menyeluruh iaitu Seminar From Zero To Hero yang FY jalankan sebulan sekali. Seminar ini diiktiraf oleh Bursa Malaysia.


Hubungi Hajah Azila 0166641755 untuk mengetahui tarikh seminar seterusnya.


atau tekan jer link bawah ini…


https://seminarsaham.wasap.my/


FREE UNTUK PELABUR NEWBIES


Oleh kerana ada pelabur saham di luar sana yang tak mampu untuk pergi seminar saham. Jadi di sini FY huraikan tempat-tempat di mana pelabur zero boleh mendapatkan ilmu saham secara percuma untuk anda.


BLOG


Baca blog dengan input saham percuma di www.faizalyusup.net free!

Ada lebih 1000 artikel saham di laman web tersebut.


GROUP SAHAM FY


Masuk group pelaburan saham FY percuma di WhatsApp dan Telegram.


Ada ramai pelabur untuk anda bertukar-tukar fikiran disamping beberapa sifu saham hebat berada dalam tu. Selain FY, Zuhri Zain MSTA(UK) yang pernah menjadi hos Nadi Ekuiti di Bernama TV channel 502 serta Firdaus Majid MSTA(UK), CMT yang mencipta software AQ Var juga ada dalam grp FY tu.


Di situ kami berkongsi tip serta artikel saham untuk anda pelajari. Lagipun anda boleh terus berhubung dengan FY secara direct akan perihal pelaburan saham. Tanya jer kemusykilan anda InshaAllah akan FY jawab.


Link untuk masuk grp WhatsApp FY;


https://groupsahamFY.wasap.my


Link untuk masuk group Telegram FY;


https://t.me/FaizalYusup


VIDEO SAHAM PERCUMA


Seterusnya bagi yang malas membaca pergi je kat Youtube dan cari channel Faizal Yusup. Banyak  video saham yang telah FY muatnaik di sana. Pilihlah topik apa yang hendak anda tonton. 


Layari https://youtu.be/eopx9GvrrkU


FB dan INSTAGRAM


Add jer Faizal Yusup di

Facebook atau Instagram. Boleh dikatakan setiap hari pasti ada sahaja input saham yang FY kongsikan. Jangan lupa like, share, see first, follow dan subscribe yer kalau input yang FY kongsikan itu bermanfaat.


DATANG PEJABAT


Sekiranya anda ingin khidmat nasihat secara bersemuka 4 mata atau ingin membuka akaun CDS pula hubungi Cik Ana  011 2139 5718‬. Sila sediakan salinan IC dan penyata bank untuk tujuan tersebut.


Pejabat FY letaknya di Kenanga Investment Bank Berhad, Lot 240, Tkt 2. The Curve, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor. Berdekatan IKEA Damansara.


No Tel Pejabat - 03 77270804.


atau


Datang ke pejabat FY di Nilai. Hubungi En Rashid +60 11 1173 6110 untuk buat appointment.


Untuk keterangan lanjut, buka CDS dan lain-lain tekan jer link bawah nie;


https://linktr.ee/advanceforwardtraining


Sekian dulu.


FY Al Haj

0166667430

greng70@yahoo.com

Speaker bertauliah 

Suruhanjaya Sekuriti (SC)

Top Performing Remisier

Kenanga Investment Bank Berhad

Mantan Naib Presiden Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia

Seminar FZTH diiktiraf Bursa Malaysia 

Pemenang 5 Anugerah Bursa Malaysia

Top Investment Blogger

ALK Koperasi Saujana Gemilang


SERTAI GROUP WHATSAPP SAHAM FY SECARA PERCUMA http://groupsahamFY.wasap.my/

ATAU GROUP TELEGRAM FY https://t.me/FaizalYusup

atau
HUBUNGI FY TERUS DI TALIAN 0166667430 KHIDMAT NASIHAT SAHAM TERKINI PERCUMA SEPANJANG MASA. Faizal Yusup @ FY Al Haj www.faizalyusup.net 0166667430 DIIA UITM Shah Alam BBA Finance University Of Nebraska Lincoln Top Performing Remisier Kenanga Investment Bank Berhad Mantan Naib Presiden Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia Speaker Bertauliah InvestSmart Suruhanjaya Sekuriti Seminar Saham From Zero To Hero (FZTH) diiktiraf Bursa Malaysia Pemenang 5 Anugerah Bursa Malaysia Blog saham FY telah melebihi 4 juta pengunjung Penulis 11 buah buku Lebih 20 tahun pengalaman dalam pelaburan saham di Bursa Malaysia. *FY Team*
Ingin tahu lebih lanjut tentang trading secara online dan mendapatkan tip saham berdasarkan Technical Analysis? Hubungi Zuhri Zain MSTA | 0126290407 - TA Expert, Handles Private Placements. Ingin subscribe screener Algoritm AQ VAR bagi memudahcara pelaburan saham anda? Hubungi Firdaus Majid MSTA, CMT |0134229155 Ingin buka platform online untuk trading Saham? Hubungi Ramzie | 0173730513 atau Jehanshah | 0126673927 Ingin buka akaun CDS dan Trading secara pos? Hubungi Cik Anna l 011 2139 5718 dengan memberikan nama serta alamat penuh atau datang sendiri ke pejabat kami di Kenanga Investment Bank Berhad, 240, Tingkat 2, Mutiara Damansara, The Curve, Petaling Jaya. Berdekatan IKEA. Baca blog dengan input saham percuma di www.faizalyusup.net Download Ebook Investlah percuma di www.faizalyusup.my Ingin menghadiri Seminar Saham lengkap From Zero To Hero 2 hari bagi pelabur Newbie bersama FY?
Hubungi Hajah Azila 0166641755 untuk mengetahui tarikh seminar seterusnya. Ingin masuk group pelaburan saham FY di WhatsApp secara percuma?
http://groupsahamFY.wasap.my/ atau wasap nama penuh anda ke no talian 0166667430. Pelbagai tip dan pengisian saham disampai di sana setiap hari! Jangan risau anda berada di tempat yang betul! Harap like, share dan subscribe andai anda mendapat manfaat dari perkongsian FY ini... Terima kasih. FY Al Haj

Berikut adalah blog-blog dan link manfaat FY yang lain;

Untuk mendapatkan input pelaburan saham layari -

Novel paling best pernah anda baca Trilogi Man Rempit 1 secara percuma layari -

Novel paling best pernah anda baca Trilogi Man Rempit 2 secara percuma layari - 

Kisah anak Pak Gad bernama FY layari -

Ingin dapatkan pengisian motivasi bersama FY? Layari -

Ingin baiki diri ke arah Minda Akhirat? Layari -

Ikuti FY di Youtube 

Ikuti FY di Facebook

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.