Tuesday, February 16, 2016

MODUL BARU SEMINAR SAHAM SUPER INVESTORS 2016


Assalamualaikum...

Pasaran saham Bursa Malaysia mahupun serantau dewasa ini masih tidak menentu namun demikian kejatuhan harga saham sebenarnya memberi kita peluang untuk membeli saham-saham yang yang baik dan kukuh dengan harga yang lebih murah di bawah nilai harga sebenarnya.

Apapun semua ini akan FY kongsikan dalam seminar saham Super Investors yang FY jalankan dari masa ke samasa dan yang terkini pada hari Sabtu ini 20 Feb 2016. Jemputlah datang dan belajar bagaimana untuk melabur saham dan menjana keuntungan dengan cara, kaedah dan strategi yang betul.

Untuk tahun 2016 ini, seminar tersebut disampaikan dengan Modul yang baru dengan pelbagai pengisian yang terkini akan bagaimana untuk melabur menjadi Investor yang berhemah mahupun Trader yang hebat.

Antara pengisian yang terkini ialah Strategi Pelaburan Nilai atau Value Investing yang dijalankan oleh pelabur terkaya dunia iaitu Warren Buffet dengan mengambil isi-isi dari buku Buffetology Workshop karya anak beliau Mary Buffet.


Juga strategi Pelaburan Saham Pendapatan yang FY cungkil isinya dari buku Get Rich With Dividends karya Bill Wermine dan Martin Wong.


Kemudian anda boleh membuka akaun saham trading Islamic dengan Kenanga Investment Bank Berhad secara percuma. Produk baru diperkenalkan di Kenanga ini menepati Syariah Compliance lantas membolehkan anda melabur tanpa ragu-ragu.

Inilah antara pembaharuan yang ada dalam modul Seminar dan Personal Coaching yang FY jalankan yang tiada dalam modul sebelum ini.

Apa tunggu lagi? Jangan terlepas peluang untuk hadir ke Seminar Super Investors yang akan di adakan Sabtu ini.



Layari www.seminarsaham.com.my untuk tujuan pendaftaran. 

Itu sahaja buat kali ini.

FY
016 6667430 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.