Wednesday, January 14, 2015

EBOOK TIP MUDAH PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Assalamualaikum, salam sejahtera...
 
Setakat ini FY telah menulis 11 buah buku dan kebanyakan buku tersebut adalah buku motivasi, novel mahupun cerita umum. Malah dua buah buku iaitu Novel Bukan Maksum dan Novel Trilogi Man Rempit telah dianugerahkan dengan anugerah Dana Penulis pada tahun 2012 oleh Kementerian Komunikasi dan Multimedia.
 
Bagi tahun 2015 ini antara azam baru FY ialah untuk menulis buku-buku Pelaburan saham atau ekuiti di Bursa Malaysia memandangkan karya-karya ini begitu terhad dalam pasaran malah boleh dikira dengan jari.
 
Oleh sebab FY agak sibuk dewasa ini dan kesempatan untuk menulis amatlah terhad. Yelah, sibuk dengan kerja juga dengan keluarga dan anak FY yang seramai 6 orang itu, jadi FY telah mengambil seorang kakitangan pentadbiran yang boleh membantu dalam menyiapkan karya-karya FY itu.
 
InsyaAllah Ebook yang pertama Tip Mudah Pelaburan Saham FY akan diterbitkan dalam bulan ini. Buku-buku yang lain pula akan menyusul.
 
Ebook saham yang pertama dalam pembikinan
 
FY menyampaikan isi-isi kandungan Ebook dalam pembikinan
Berapakah harga Ebook tersebut?
 
RM199.00?
RM159.00?
RM99.00?
RM49.99?
 
Oh! Tidak. Untuk Ebook yang pertama ini ia sama sekali PERCUMA! Ye FY ulangi FREE OF CHARGE!
 
Bagaimana caranya untuk mendapatkan Ebook ini?
 
Anda cuma perlu PM Dealer FY En Abdullah Ramzi di Facebook atau email beliau di eizmar11@yahoo.com dengan menyertakan nama penuh, no handphone dan alamat email anda. Ebook tersebut akan dihantar kepada anda seberapa segera InsyaAllah mulai bulan Februari nanti.
 
Harapan FY semoga buku-buku dan karya-karya FY ini bakal membawa manfaat kepada pembaca dan secara tak langsung membawa kepada pembangunan ekonomi ummah. InsyaAllah. Sesungguhnya yang baik hanya dari Allah Taala sebaliknya ialah kelemahan FY sendiri sebagai makhlukNya yang kerdil.
 
Sekian buat kali ini.
 
Selamat melabur dan melaburlah secara bijak dan berhemah.
 
FY
016 6667430
greng70@yahoo.com

Jemputlah datang ke Seminar Saham Super Investor yang bakal diadakan pada 31 Januari ini di Bangunan Lembaga Getah Asli. Layari www.seminarsaham.com.my untuk mengetahui lebih lanjut lagi.

 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.