Wednesday, April 18, 2012

Kursus Pelaburan Saham kendalian Faizal Yusup


Gambar diambil semasa seminar pertama yang FY jalankan di Hotel Vistana Julai 2010 dengan 
Shamsudin Yahaya CFA sebagai speaker jemputan.

Salam sejahtera,

Oleh sebab ramai orang kita yang kurang pengetahuannya dalam pasaran saham dan oleh sebab banyaknya permintaan yang FY terima, FY bercadang untuk mengadakan seminar saham yang kedua dalam bulan Jun nanti dengan matlamat menjadikan anda pelabur yang celik dan tahu mengambil peluang-peluang menjana keuntungan di Bursa Malaysia dengan pelbagai kaedah yang bakal diterangkan seperti ;


  • Kaedah asas Fundamental, Financial dan Technical Analysis
  • Rahsia menjana keuntungan menggunakan kaedah MK Experience
  • Rahsia mendapatkan tawaran saham IPO
  • Rahsia mendapatkan peruntukan saham di MITI
  • Menjana keuntungan pelaburan saham Kaedah CSI - Kaedah yang diasaskan FY sendiri.


Mengetahui hakikat menjalankan pelaburan saham secara bersendirian adalah sesuatu yang sukar jadi peserta seminar ini akan secara automatik akan dijemput masuk ke dalam Kelab Pelaburan Saham di Facebook yang di dalam terdiri daripada ramai pakar-pakar pelaburan saham yang mana boleh membantu anda dalam apa juga perihal pelaburan saham. Penyertaan anda ke dalam kelab ini adalah secara PERCUMA bilamana anda menyertai seminar saham ini.

Anda juga boleh membuka akaun CDS, Trading dan Online secara PERCUMA bagi memulakan portfolio pelaburan saham anda. Program Kit juga akan diberikan secara PERCUMA.

Semua ini hanya dengan pelaburan sebanyak RM390.00. Penyertaan awal sebelum 31 Mei 2012 akan mendapat rebat diskaun sebanyak RM40.00.

Sekiranya anda berminat untuk menyertainya sila hantarkan emel ke greng70@yahoo.com atau dan maklumat selanjutnya mengenai seminar ini akan diberitahu kemudian.

Percayalah seminar sehari ini akan membuka mata anda tentang pelaburan saham di Bursa Malaysia dan dengan ini memudahkan anda menjana keuntungan melalui kaedah pelaburan saham!

Untuk mendaftar hubungi ;

FY - 012 654 0130
Zuhri Zain - 012 629 0407
Azila Ismail - 012 2511 755

Sekian dulu.

FY

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.