Sunday, October 18, 2015

SEMINAR SAHAM SUPER INVESTOR TERAKHIR BAGI TAHUN 2015


  • Ramai yang kerugian melabur saham kerana dua perkara, kesilapan memilih kaunter yang betul dan kesilapan memilih masa membeli dan menjual yang betul.
  • Ramai juga yang terbenam modal pelaburan saham IPO kerana tersangkut dengan saham IPO yang jatuh harganya. Ini menyebabkan kita terlepas peluang untuk membeli saham IPO yang berikutnya.
  • Jom belajar melabur saham dan menjana keuntungan dalam pasaran saham dengan cara yang betul dalam Seminar Saham Super Investors pada hari Sabtu 7 November di Bangunan Lembaga Getah Asli, Kuala Lumpur.
  • 3 speaker berpengalaman dan berkelayakan digabungan dalam seminar ini iaitu FY, Speaker SmartInvest Suruhanjaya Sekuriti, Nabil Fikri MSTA Technical Analyst CIMB Investment Bank dan Zuhri Zain MSTA Trader berpengalaman dengan yuran yang murah dan berpatutan.

=================================================

Cara menyertainya ;


atau

2. Deposit RM490.00 dalam akaun Maybank Advance Forward Training and Consultants 5051 0340 5396 dan hantarkan slip pengenasahan, nama penuh dan alamat e-mel kepada Puan Azila Ismail di talian 016 664 1755.

Itu sahaja.

Seminar murah, penuh intipati pengisian pelabura saham, speaker-speaker yang pakar, hebat dan berkelayakan, ia seminar yang pasti berbaloi!

Jangan tunggu lagi! Daftar sekarang kerana tempat duduk terhad!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.