Wednesday, October 2, 2013

TAWARAN IPO DI MITI - SEVEN CONVENIENCE BERHAD

TAWARAN IPO DI MITI - SEVEN CONVENIENCE BERHAD

a) Jumlah Saham Khas : 141,840,000 unit
b) Harga Par : RM 0.10 seunit
c) Harga Tawaran : Akan dimaklumkan kemudian
d) Aktiviti Utama Syarikat :
- Seven Convenience Berhad is an investment holding company whilst its wholly-owned subsidiary 7-Eleven Malaysia is principally involved in operating and franchising of convenience stores under the “7-Eleven” brand name and investment holding of shares in its wholly-owned subsidiaries. 7-Eleven Malaysia is largest convenience store operator in Malaysia in terms of number of stores, with a market share 82% of the standalone convenience store segment, as of July 2013.
e) Penyenaraian Saham : Disenaraikan di Pasaran Utama
f) Bank Penasihat : Maybank Investment Bank Berhad
g) Tarikh Tutup : Selewat -lewatnya pada 9 Oktober 2013 (Rabu) jam 5.00 petang.

Hubungi FY untuk membuka akaun CDS atau untuk mendapatkan borang bagi memohon saham ini di emel greng70@yahoo.com atau di talian HP 016 666 7430.

Untuk belajar bagaimana memohon saham IPO di MITI ini atau untuk membuka akaun CDS dan memulakan portfolio perlaburan saham, jemputlah datang ke Seminar saham Super Investor bersama FY pada 2 Julai ini. Pelbagai perkongsian yang menyeluruh akan disampaikan dalam seminar wajib bagi pelabur di Bursa Malaysia yang baru hendak bermula mahupun yang sudah berpengalaman. Layari www.seminarsaham.com.my untuk keterangan lanjut.


Sekian dulu.

Wassalam.

FY

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.