Thursday, August 7, 2014

KURSUS ANALISA TEKNIKAL SAHAM DI BURSA MALAYSIA

JEMPUTAN KE KURSUS SUPERTECH INVESTOR


Pihak Advance Forward Training & Consultancy sekali lagi menganjurkan kursus untuk trader dan investor ekuiti Bursa Malaysia untuk mendalami ilmu Analisa Teknikal serta aplikasinya dalam pasaran Ekuiti Bursa Malaysia. Kursus ini menyediakan satu lagi cara bagaimana untuk berdagang atau melabur dalam pasaran ekuiti Bursa Malaysia.

Berikut ini adalah 3 seminar saham utama yang dianjurkan oleh Advance Forward Training and Consultants ;

1.   SEMINAR SUPER INVESTOR
BASIC INVESTOR / TRADER
Untuk pelabur newbie dan beginner. Menyampaikan overview pasaran saham serta kaedah-kaedah menjana keuntungan dalam pasaran Bursa Malaysia. Yuran penyertaan hanya RM490.00.

2.   SEMINAR SUPERTECH INVESTOR
INTERMEDIATE INVESTOR / TRADER
Untuk Investor dan Trader intermediate dengan menggunakan kaedah analisa teknikal iaitu dengan menganalisa carta bagi menjalankan urusniaga dalam pasaran. Yuran penyertaan hanya RM700.00.

3.   SEMINAR SUPERTRADER
ADVANCE INVESTOR / TRADER
Untuk Trader Advance level dengan menggunakan Software Supertrader bagi mendapatkan signal beli dan jual jangkamasa pendek mahupun panjang. Yuran penyertaan hanya RM900.00.

Kursus SUPERTECH INVESTOR ini menggunakan carta sebagai satu alat penting untuk membuat keputusan pelaburan dan dagangan. Kami bukan hanya mengajar konsep tetapi juga aplikasi dalam pasaran ekuiti Malaysia. Pihak kami telah permudahkan teknik dagangan menggunakan analisis teknikal untuk anda untuk mengurangkan risiko dan memaksimumkan keuntungan. Teori sahaja tidak mencukupi oleh itu pihak kami akan mengajar anda langkah demi langkah dengan menggunakan perisian carta profesional. Dengan mempelajari teknik ini anda akan dapat menjadi 'stock trader' yang baik dan berpeluang untuk menjana pendapatan pasif dari pasaran saham. Anda juga dapat mengurangkan risiko kerugian yang besar apabila berlaku tekanan jualan yang kuat apabila berlaku putaran ekonomi yang tidak sihat.
  
Antara isi kandungan kursus yang penting selain dari yang dipaparkan di template adalah:

1. Sistem Trading

2. Pengurusan Risiko

3. Psikologi Trading

Di sana juga kami akan mengajar tuan-puan untuk memaksimakan platform online trading platform anda untuk mendapat informasi yang penting.

Kursus ini sesuai untuk trader dan investor baru dan lama dalam pasaran saham yang telah punya sedikit sebanyak ilmu asas Analisa Teknikal.

Tenaga pengajar kami terdiri daripada Penganalisis pasaran berlesen dari Broker terkemuka yang berkelayakan penuh dan trader sepenuh masa pasaran ekuiti Bursa Malaysia.

MAKLUMAT
KURSUS SUPERTECH INVESTOR

Tarikh : 
Sabtu, 16 Ogos 2014

Masa:
09:30 pagi -17:30 petang

Tempat:
8-1B JLN BOLING PADANG G13/G, SEKSYEN 13, SHAH ALAM (ATAS SALON REVE)

Keperluan :

1. Laptop
2. Perisian carta (akan dimaklumkan mengenai cara untuk memasang) atau boleh menggunakan carta di Kentrade.com.my apabila menjadi pelanggan kami di Kenanga Investment Bank  ataupun mana-mana Online Trading Platform Broker berdaftar dengan Bursa Malaysia.

Perhatian: Untuk menyertai kelas ini perisian carta adalah satu keperluan. Peserta yang berminat digalakkan mendaftar awal sekurang-kurangnya 5 hari awal supaya kami boleh membantu mengisi perisian carta di laptop.

Jika ingin trial charting professional Bursa Station untuk 2 minggu boleh mendaftar di www.bursastation.com , klik di trial sign up dan isi data peribadi untuk mendapat ID sementara dan password.

Yuran: RM 700.00 setiap peserta, sila bank in salah satu Acc di bawah ;

Advance Forward Training and Consultants Maybank Acc No:
5051 0340 5396

Muhammad Zuhri Mohd Zain, CIMB Acc No:
1271 0009 4045 21
  
(Sila SMS ke talian HP 012-6290407 Zuhri Zain selepas membuat pembayaran)

Tempat adalah terhad.

Dalam jangkamasa terdekat ini FY akan menjalankan ;
  • ·  Woksyop BTX Online Trader dengan harga promosi RM50.00 sahaja akan dijalankan pada hari Sabtu 30 Ogos bertempat di ThotBox, Damansara Intan. Hubungi Zuhri Zain 012 6290407 untuk tujuan pendaftaran.
  • ·   Kursus SuperTech akan dijalankan pada hari Sabtu 16 Ogos bertempat di Shah Alam. Hubungi Zuhri Zain 012 6290407 untuk tujuan pendaftaran.
  • ·  Seminar SuperTrader pada 23 Ogos 2014 di Grand Blue Wave Hotel Johor Bahru. Hubungi Mustapha Kamal 019 7775527 untuk mendaftar.
  • ·  Seminar Super Investor bersama FY September nanti tapi kalau tak sabar boleh buat temujanji personal coaching di pejabat FY. Terhad kepada 5 orang sahaja setiap sessi. Hubungi FY 016 6667430 untuk mendaftar.
Disamping itu juga FY sedang menyiapkan buku-buku Ebook Pelaburan Saham untuk kemudahan anda semua tak berapa lama lagi. InsyaAllah.

Sekian dahulu buat kali ini.

Wasalam...

FY
016 6667430
Remisier
Kenanga Investment Bank Berhad
Naib Presiden
Persatuan Remisier Bumiputera Malaysia


Link perkhidmatan kami ;
FOLLOW FY di Twitter – twitter.com/afaizalyusup
ADD FY di Facebook - www.facebook.com/faizalyusupii
SUBSCRIBE di www.faizalyusup.net bagi mendapatkan artikel-artikel TERKINI mengenai pelaburan saham.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.